måndag 6 april 2009

Alla inlägg i dag...min nya blogg!!!

SPRUNGIT och ätit bra.....
Den 6 april 2009 kl 20:14
I dag har jag sprungit! Underbara vår!! Måste verkligen bli av med magen!! Måste bli av med godissuget, bort bort bort. I dag har jag (peppar peppar) inte ätit nåt godis!!
Jag kommer ta en dag i taget, en timma i taget eller kanske 1 minut i taget!! Jag vill klara det!!!
Har ätit kyckling med Coleslaw. GI....Verkligen GI, finns med i Ola´s bok. Ola på GI viktkoll
Kram

Lunchen avklarad....

GI lunch blev det :D
Jag har ätit en sallad, utan pasta, ris eller bulgur. känns riktigt bra. Men jag behöver vekligen vara fokuserad. När jag kom hem med salladen kom godissuget. Jag har inget godis hemma, men påskmust, till påsklunchen.
Själv ska jag inte dricka va den utan dricka vatten (måste vara stark nu)
Ingen återvändo, jag vill inte vara fet längre. 15kg bort! 15kg???!!!!! Jag måste få bort godissuget. Det är det som stoppar mig!!!
HJÄLP!!!! I dag blir det iaf träning! Till middag blir det marinerad kyckling med coleslaw. Bra mat!!
Hoppas jag får ett posstivt besked från Bloggers United. Håll tummarna!!!


Första dagen på mitt nya liv!!!!
Den 6 april 2009 kl 07:01
NU kör vi, jag ska anmäla mig till Bloggers United.
Jag ska ner och bli fit!! Ge mig kraft!! Snälla, nu som följer denna!! Jag behöver pepp för att komma ut och träna och äta bra och för att inte sticka fingrarna i godispåsen......!!!

1 kommentar:

Kaos-Anna sa...

Kör så det ryker!!!!!!!!!!!!