torsdag 9 april 2009

Hmm...

Ok, nu har det brustit lite. Åt bra fram tills i går, då gick jag ut och åt med mina kollegor, jag var så hungrig vid lunchen och jag beställde då en helt vanlig dagens med massa stekt potatis och god sås.
I går kväll var jag hemma hos mina goda vän Jessica, och jag kan ju erkänna att jag åt tacos. Mumsigt! Kan också säga att det var det som stod på planeringen hemma också. Jag hade tagit fram köttfärs, köpt alla ingridienser inkl. bröd.
Hoppade sedan studsmatta, det var bra. Men vad skoj det var och det kittlades i magen när man hoppade. Man är ju lite fegis känner jag ju. Men är det så konstigt efter två armbrott??

I dag ska jag ut och springa! Hemligheten ligger i 40 min!!!

Ha en trevlig påsk alla som tar påsklov från läsandet av bloggar! Jag bloggar på :D

Inga kommentarer: