tisdag 14 april 2009

I går och i dag!

I går var jag ute på morgonen som jag sa :) (I dag gick detta dock sådär, då det var varmt och skönt under täcket.) Jag var även på agility med hunden, undrar om det var hunden eller jag som var tröttast efter alla hinder???

Jag känner hur min mage väller över och egentligen skulle jag vilja ha ett snabbt resultat nu för att sedan övergå i träning, men jag vet inte om jag klarar det. Jag har ju klarat det, så egentligen varför skulle jag inte klara det?? Rivstarten alltså??
Jag får se, i dag blir det ingen ändring. Ska på spinningpass i kväll!! Ska bli gött och köra skiten ur sig!
Är så glad att jag kommit i gång med träningen igen som varit mitt liv förut!!

4 kommentarer:

S sa...

Härligt! Vad duktig du är som tränar så mycket!

Anonym sa...

Nu hittade jag dig=). Kanske inte var meningen. Stalker....

Nyinflyttad sa...

Jo, detta är ju min träningsblogg! Skulle döpt den till super fit ;)

Anonym sa...

Det kommer gå kanon. Du klarar rivstarten med en klackspark.