måndag 6 april 2009

Frukost....japp, det går bra!

Så var det äggfrukost i dag då :) Det är gott med ägg, och snart är det ju påsk också så det passar ju jättebra med just ägg..*skratt*

Jag ska snart ut med hunden, ska innan jobbet också i väg och fixa min bil. En bult gick av i däckbytet, så nu ska den ut och i med en ny.

I kväll börjar hundkurserna, eller en av de jag ska gå. Det blir fart och fläkt och motionen får man på köpet. Men det räcker inte, jag har alltså varit i form för den svenska klassikern, genomfört loppen (utom vasaloppet, pga bruten arm) i dag kan jag inte fatta det, även om jag under mina löparturer känner att det finns nåt att plocka fram där inte långt borta.

Nu ska jag kila! Om jag hinner skriver jag en sväng på lunchen, annars berättar jag i kväll hur andra dagen utan godis gick. 1 timma i taget!!!!

Kram

Inga kommentarer: